15 Şubat 2007 Perşembe

Mehmet Okur All-Star'a Seçildi


Memo'ya Büyük Onur
NBA'de bir çok ilke imza atan Milli yıldızımız Mehmet Okur 18 Şubat da Las Vegas da,Thomas & Mack Center da yapılacak olan 56. Doğu-Batı All-Star maçında forma giyecek. NBA Başkanı David Stern'ün yaptığı açıklama da Utah Jazz de bu sezon kariyerinin en iyi sezonunu geçiren ve 18.2 sayı, 7.4 rebound, 2.0 asist ile oynayan, bir çok maçta takımını galip getiren basketi atan Memo, sakatlıklarından dolayı forma giyemeyecek olan Allen Iverson ve Steve Nash'in yerine kadroya alındı. Memo 2007 All-Star maçında Alman Dirk Nowitzki ve Fransız Tony Parker ile birlikte forma giyecek olan 3 uluslararası yıldızdan birisi olacak. Haberi kendisine Jazz genel menajeri Kevin O'Connor'ın ilettiğini belirten Memo, bir hayalinin gerçekleştiğini belirtti. Memo zengin Jazz tarihinde All-Star olan 10.uncu oyuncu oldu. Memo bu sezon 4 maç kazandıran basket atarken, 28 kez de son çeyrek veya uzatmada Jazz'ı öne geçiren veya beraberlik sağlayan basketi attı. Memo'nun hiç maç kaçırmadan oynadığı 231 maçlık seride, aktif oyuncular arasında NBA'in beşinci en uzun aralıksız maç oynama serisi.




Memo,"All-Star seçilmek hakikaten büyük bir onur. Şu anda çok mutluyum. Batı da All-Star seçilmek çok zor biliyorum, ama hiç yılmadan çok çalıştım, Allah da yardım etti. Marcus Camby, Zach Randolph, Elton Brand, Pau Gasol, Chris Paul ve tabii ki takım arkadaşım Deron Williams seçilmiş olsaydı, kimsenin fazla bir itirazı olmazdı. Utah Jazz kulübüne, takımın sahibi Larry Miller, genel menajer Kevin O'Connor, coach Jerry Sloan, asistanlar Phil Johnson, Tyrone Corbin, Scott Layden, Mark McKown ve ne zaman ağrım olsa, ne zaman sakatlansam, ne zaman hastalansam yardımıma koşan Gary Briggs ve Jazz ailesinde çalışan herkes çok teşekkür ederim. Kendimi çok şanslı hissediyorum, NBA kariyerim boyunca iki çok özel organizasyonda forma giyme şansını yakaladım. Detroit Pistons ile ilk şampiyonluğumu yaşadım, orada çok özel 2 sezonum geçti. Şimdi Salt Lake City'de üçüncü sezonumda hem ben, hem eşim Yeliz kendimizi evimizde gibi hissediyoruz. Tabii Las Vegas'da Mehmet Okur olacak, ama orada hem ülkemi, hem çok zor geçen zamanlarda bile desteğini benden esirgemeyen ailemi ve dostlarımı, Türk basketbolünü, Utah Jazz'ı ve takım arkadaşlarımı temsil edeceğim. Carlos Boozer All-Star seçilmişti ve fazlasıyla hak ediyordu. Deron Williams seçilemedi ama bizim takımımız için bir All-Star'dan bile daha önemli. Deron seçilseydi benim için yine onur verici olacaktı, çünkü benim seçilmem de onun büyük payı var, ve o seçilseydi benim de büyük payım oldu diye düşünecektim. Andrei Kirilenko, Derek Fisher, Matt Harpring, Gordan Giricek, Paul Millsap, Jarron Collins, Ronnie Brewer, C.J Miles, Dee Brown, Rafael Araujo, hatta şu anda NBDL'i kasıp kavuran Roger Powell'a hepsine çok şey borçluyum. Jazz seyircisi de her zaman beni kendime özel hissettirmiştir. Onların desteği olmadan takım olarak geldiğimiz noktaya gelemezdik."






"Bu All-Star maçında forma giymek büyük bir onur. Ancak bu sezon hedefimiz belli. Kuzeybatı Grubunu kazanmak, play-off'larda en iyi şekilde Utah Jazz'ı temsil etmek ve gidebileceğimiz en son noktaya kadar herşeyimizi vererek oynamak. Sezon öncesi kimse bize fazla şans vermiyordu, ama çok güzel bir takım oluşturduk. Herkes herkesin sırtını, arkasını kolluyor. Birimiz düştüğümüz de bir diğeri hemen onun yerini alıyor, ve onun kalkmasına yardım ediyor. Hiç bir zaman kişisel başarıların, takım başarılarından daha önemli olduğuna inanmış birisi değildim. Takımım için ne daha faydalıysa onu yapmaya çalıştım. Bu ödül de ne kadar doğru düşündüğümün bir göstergesidir. Bu onurun kariyerimde bir başlangıç olacağını, daha çok çalışarak, takım arkadaşlarımla birlikte Utah Jazz'ı NBA şampiyonluğuna kadar taşımak için elimizden geleni yapacağımızı söylemek istiyorum. Bir kez daha bende emeği geçen herkese, ve özellikle de bana inanan, beni hiç bir zaman yalnız bırakmayan Türk basketbolseverlere bu All-Star'ı armağan ediyorum.




"Son olarak da şans meleğim, her zaman yanımda olan, yorgun olduğumda enerji kaynağım, moralsiz olduğumda moral kaynağım, ağrılarım olduğunda ilacım, beni hep destekleyen eşim Yeliz'e teşekkür ediyorum."

Hiç yorum yok: