21 Şubat 2008 Perşembe

Fatih Ürek - İstanbula Sığamıyorum



Şarkı Sözleri

bu son vedaydı
bir daha dönüşü yok
af dilesen bile
affedemem sebebim çok
senle bi yuwa kurup
mutlu mesut yaşamak wardı
şimdi buruk hayallerim bana hatıra kaldı
şimdi kırık hayallerim artık mazide kaldı

yalnızlar ordusuyum dolaşıyorum
bu ew sensiz bomboş nefes alamıyorum
her nereye baksam senle dolu
bu gece istanbula sığamıyorum (x2)

bu son wedaydı
bir daha dönüşü yok
af dilesen bile
affedemem sebebim çok
senle bir yuwa kurup
mutlu mesut yaşamak wardı
şimdi buruk hayallerim bana hatıra kaldı
şimdi kırık hayallerim artık mazide kaldı

yalnızlar ordusuyum dolaşıyorum
bu ew sensiz bomboş nefes alamıyorum
her nereye baksam senle dolu
bu gece istanbula sığamıyorum(heeeeeyyyyy)(x3)


Fatih Ürek - İstanbula Sığamıyorum DİNLE

44 yorum:

sinem dedi ki...

SÜPERSİN FATİHÇİM BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUZ BUNUN GİBİ ŞARKILARINI BEKLİYORUZ MERAKTA ETME KİMSE SENİN ŞARKILARINI YORUMLAMIYOR TEK KELİMEYLE MÜKEMMELSİN BAŞKA NE DENİR BİLMİYORUM

Adsız dedi ki...

fatih bey harika yorumlamışsın çok beyendin başarılarının devamını dilerim sevgiyle esenle kal byyy şekerimmmm öpüldünn cicimm

Adsız dedi ki...

FATİH ÇOK BEYENDİM GÜZEL YORUMLAMIŞSIN HELAL OLSUN SANA

Adsız dedi ki...

tanerimmmmm esennn seniiiiii çokkk seviyorrrr sana sırılsıklam aşık fatih bey bu şarkı tanerle esene gelsin... bizim şarkımızzz

Taner dedi ki...

('' v '') Taner'den ('' v '') Cicisi Esen ('' v '') Aşkısına seni cok seviyorummm delü sevgilimmmmm benım özledim cok seniiiiii

Adsız dedi ki...

:)))) seni ben daha çok seviyorum bitanemmmm canımın içiiiiiii aşkım benimmmmm bitanemmmm

Adsız dedi ki...

('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '')

Aşkımsın....!!!! Benimsin........

Taner dedi ki...

('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '') ('' v '')

Aşkımsın....!!!! Benimsin........

Adsız dedi ki...

sende benimmmm canımmm sevgilimmm herşeyimmm

Adsız dedi ki...

aşkımmm senle böylede yazışmak varmışşş canımın içi erkegimmm benimmm seni çok seviyorummmm seni çok özledimmmm

Adsız dedi ki...

evet canısı heryerden yazısırız cok ozledim askımı bennnnnnn

Adsız dedi ki...

Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor,sensizlik ölüm kadar acı,varlığın yaşam kadar kutsal,sen nefes kadar önemli ve canım kadarda değerlisin…

Seni benim kadar seven sana benim kadar hasret kalsın tanerimmmmm

Kül olmuş ateş yanarmı,buz tutmuş su akarmı,şu gözler seni sevdi BAŞKASINA BAKARMI

Adsız dedi ki...

SULTANLARIN SULTANI CANLARIN CANI OZLEDİGİMİ SENI COK SEVDİGİMİ HISSEDE BİLİYORMUSUN HER SABAH OLUSUNDA HER GUNES DOGUSUNDA HER AKŞAM OLUSUN DA SEN VARSIN SU YUREGİMDE SENI SENDEN COK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMM

Adsız dedi ki...

canım bitanem özledim ruhum benim aşkım sensizlik çok acı artık gel göreyim seni canım sevgilimmmmmmmm bebegimmm benimmmmm

Adsız dedi ki...

HANİ DERDİNYA SEN BENİM BİTANEMSİN DİE BİTANEN BURDA YA SEN NERDESİN

seninle olunca bütün derdimi unutuyorum ama sensizlik en büyük derdim

Adsız dedi ki...

bir gün soracaksın benimi daha çok seviyorsun hayatımı? hayatı diyeceğim çekip gideceksin ama bilmeyeceksinki benim hayatım sensin.......
aşk birbirine bakmak değil birlikte aynı yere bakmaktır

Adsız dedi ki...

>>bu alemde şekli BEN yapar BEN silerim, oyuna BEN başlar BEN bitiririm, işine geliyorsa game over güzelim!!!!alacam seni başka yolu yok

Adsız dedi ki...

seni seviyorummmmm taner çok seviyorum hemde çokkkk gören görsün bu sevgiyide bizi yalnız bıraksınlar senin yanında olmak istiyorum yalnız uyanmak istemiyorum

Adsız dedi ki...

seni seviyorummmmm taner çok seviyorum hemde çokkkk gören görsün bu sevgiyide bizi yalnız bıraksınlar senin yanında olmak istiyorum yalnız uyanmak istemiyorum

Adsız dedi ki...

canım sevgilim bende senle olmak ıstıyorum artık herseyimsin ruhum canım can yoldasımsın biz bir elmayız birazdan cafeden msn acarım askımmmm olurmu scs unutma ya sen kacır ya ben senı birgun beraber olcaz insallah

Adsız dedi ki...

oky sevgilimm bekliyorum canımın içi seni seviyorum cicimmmm

Adsız dedi ki...

mmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
delü sevgilim benımmmmm senı neden ben cok seviyorummmm
gitmiyorum bu hafta anla sevgimi delüsün valla

Adsız dedi ki...

Bir SoLuk Kadar Yakın YıLdızLar Kadar Uzaktır Aşk\'Lar.. Sevgi İçin Uzanırsın Yetişemezsin.. Yetişirsin Dokunamazsın.. Dokunursan Vazgeçemezsin..biliyordum gitmiceni seni çok seviyorum şimdi daha iyi anlamışındır ben anladım çünküümerhaba ben geldim:)ama sıradan bir mesaj değilim...gönderen tarafından sevgi yüklendim...gelene kadar canım çıktı:)bol bol tembihledi ...SENİ ÇOK ÖZLEMİŞ

Adsız dedi ki...

HER SABAH KALKTIGINDA NEREYE BAKTIGINI TAHMİN EDEBİLİYORUM.CAMDAN DISARI DEGİLMİ?GÖRDÜNGÜN NEYDİ PEKİ?ETRAFA IŞIK SAÇAN MUAZZAM BİR GÜNES.OYSA YANILIYORSUN KARSINDA HEP SENİN İÇİN DELİLER GİBİ CARPAN BİR KALP VAR.GÜNLER DOLMASADA GÜNEŞ DOGMASADA İNAN BU KALP HEP SENİN İÇİN CARPACAK...GÜNAYDIN ASKIM...seni çok seviyorummmmmmiiiiii

Adsız dedi ki...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiisssssttttiiiiiiyyyyyrrrrmmmm

Adsız dedi ki...

cevap yazmamışsın delüm bugun:))özledim cok delümü ben gene yoksun hep bir ümitle bakıyorum ama yoksun iiiiiiii

Adsız dedi ki...

KORKUNC UCURUMLARA BIRAKMAK KENDIMI, UCSUZ BUCAKSIZ DENIZLERE ATMAK ISTERDIM BEDENIMI. AMA ICIMDE SEN VARSIN... YA SANA BISIY OLURSA........! YALNIZLIK GECELERIN,UMIT BEKLEYENLERIN,HAYAL CARESIZLERIN,YAGMUR SOKAKLARIN, TEBESSUM DUDAKLARIN, SEN ISE YALNIZ BENIMSIN BIRTANEM...

Adsız dedi ki...

BENI OZLERSEN GOKYUZUNE BAK.YILDIZLARIN KUYRUGUNA KALBIMIN PARCALARI TAKILI.YALNIZLIK SENI UZERSE ELINI KALBINE KOY GOZLERINI KAPA.RUHUM ORADA CAKILI.

Adsız dedi ki...

canım benim seni çokkkk özledim bugün faküldeye gitmedim ogluşum hasta beni nerde bulacagını biliyorsun beklicem seni canımın içi bitanem iiiiiiiiiii çok istiyorum seviyorum sen anladın onu nedemek istedigimi herşeyim benim 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 20 30 40 50 60 80 90 100 200 500 1000 10000 100000000000000'larca öpüçük gönderiyorum sana sevilmeyi hakettigini unutmayasın diye sçs

Adsız dedi ki...

Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή…

gυη gє¢єя нєя ѕєу вıтєя αмα ѕєη вıтмєѕѕı...Bu sabah bir umut var içimde; Nasıl olsa geri gelirsin diyeη.

Adsız dedi ki...

Ўεмįήįm Ў£мįή DãмãяLãяıмdãkį Kãή Cãήlм ôLگµή.. گεndεή ßã$kãگıήı گ£v£яگ£m ßµ Cãή ßãήã Hãяãм ôLىµή…

gυη gє¢єя нєя ѕєу вıтєя αмα ѕєη вıтмєѕѕı...Bu sabah bir umut var içimde; Nasıl olsa geri gelirsin diyeη.

Adsız dedi ki...

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sen anladın onu bugun ozeldeydı sanırım tlf nun balım bugun ıslerim vardı gorusemedık yarın nerde oldugumu biliyorsun seni cok seviyorum unutma

Adsız dedi ki...

canım hadi gel artık denize vakit yaratmaya çalışıyorum ama sen yoksun çok üzülüyorum neden herşey tersine gidiyor.iiiiiiiiiiiiiii seni çok özledim balımmmm

Adsız dedi ki...

canım sevgilim ben suan ankaradayımmm bir kac gün sonra gelecegimmm Eskişehire özledim senı cok doya doya sarılmalıyım askıma

Adsız dedi ki...

tamam canım ir kac gun sonra senı terminalde bekleyecegım canım sevgilim benden senı cok özledimmmm gözümde tütüyorsun seni cok seviyorum bilki Eskisehir garı ıcımız ıcın atacak beklerken

Adsız dedi ki...

balım sabah girdim senin için ama gelmedin bana mesaj ataçaktın merak ettim hala atmadın ne dedi doktor mesaj at merakım gitsin zatenn morelim çok bozuk bide sen meraklandırıp üzme seni seviyorum öylen girebilirsem girecem seni çok seviyorum ve çok özledim balımm aşkısı kendine iyi bak çok dinlenmene bak

Adsız dedi ki...

yüregim canım söylemesem daha iyi bir gün söylerim olurmu bu şimdi olmasın ben sana okonudan bahsetmedikce sen anlıcan zaten
artık söylemeyi düşünmek için konuyu açmıcam için anlıçaksın seni ve kendimi üzmek istemiyorum ben yeterince zaten çok ama çok fazla üzülüyorum sen hep derdin ya hep ayrılmak senden çıkıyor işde bu gerçekle yüzleşmemek içindi ben cesaretsisim napayım önceleri seni tam tanımadıgım için uzun sürdü ama sonraları söylemek istedim korkuktum sensizlikten iyimi ettim kötümü bilmiyorum ama tek bildigim şu artık tanımadıgımada yalan söylemicem bana zararı dokunsa bile yabancının yalan söylemek istemiyorum. beni affet demiyorum ben kendimi affedemiyorum çünkü sebep affetmememin nedeni SENİ ÇOK SEVİYORUM ondan sorma bana lütfen sana o yalanı açmıcam zaman anlıçaksın zaten.....

Adsız dedi ki...

şarkı müthiş dinledikçe insan aşk acısı cekmek istiyor ve çok güzel seslendirmişsiniz bayıldımmmmmmmmmmmmm:))

Adsız dedi ki...

bugece istanbula sığamıyorum çooooook güzel olmuş faatihhh bende bu gece çanakkaleye sığamıyorumm

Adsız dedi ki...

YİNELEMEK İSTİYORUM BU İSTANBULA SIĞAMIYORUM ŞARKINNN ÇOOOK GÜZELL FATİHHH SEÇİL SANA TEŞEKKÜR BANA BU ŞARKIYI DİNLETTİĞİN İÇİN BAYILDIMMM ARKADAŞIMM.BU GECE SIĞAMIYORUMM ÇANAKKALEYE BENDE GERÇEK SANIP ALDANDIĞIM DOST SANIP KANDIĞIM SAHTE DORTLARIMA HİTAP EDİYORUMM BU ŞARKIYA HAAA BİDE PARAYLA PADİŞAH OLDUĞUNU SANAN BAZI ZAVALLLLLIIIILARRAAA ARMAĞINIM OLSUNNN.

Adsız dedi ki...

GÜZELLİĞİNE GÜVENME BİR SİVİLCE YETER PARANA GÜVENME Bİ KIVILCIM YETER.PARAYLA İNSAN OLDUM MUTLU OLDUM SANMA SONU GELİRR.AYRICA AYNAYA BAKTIM AYNADA SADECE ZAVALLI ZENGİNİ SENİ GÖRDÜMMM.PARAM YOK AMA ÖYLE ZENGİNİMKİ ANLAMAN İÇİN KABİLİYET LAZIM ŞEKERİM. UĞRAŞMAYA DEVAM BENLE ÇOK GÜLÜYORUM ÇOOOOOK MUTLU OLUYORUM KÜÇÜK VE BASİT İNSANLA UĞRAŞILMAZ ÇÜNKÜ.KEDİ EREMEDİĞİ CİĞERE NE DERMİŞ BİLİRSİNN.

Adsız dedi ki...

ANLAŞILAN ÇANAKKALEYE DAHA ÇOOK SIĞAMAYACAĞIM BEN TEK BU GECE DEĞİL OKADAR BÜYÜTÜYOLARKİ BENİ SAĞAMIYORUM YA NAPSAM BİLMEM BEN EN İYİSİ BİRAZDAHA BÜYÜMEYE DEVAM EDEYİM DE BİRAZDAHA SIĞAMIYAYIM BEN SIĞAMADIKÇA ZAVALLI BİR İKİ KİŞİ BİRAZ DAHA UĞRAŞSIN BENDE HEP GÜLEYİM HAHAHA AY ÇOK GÜLDÜM BU GECELİK YETER YARINA DA BIRAKAYIM BARİ DAHA ÇOOOK GÜNLER VAR NASILSA GÜLECEKKK

Adsız dedi ki...

HIII DİYECEKSİNİZ ARKADAŞLAR BU ŞARKIYLA YAZDIKLARIN ALAKASIZ.EVET TABİKİ ALAKASIZ BU AŞK ACISI ÇEKENLER İÇİN YAZILMIŞ TABİKİ.BEN ÇOK BEĞENDİM O AYRII.SADECE İSTANBULA SIĞAMIYORUMU NU ALDIM ÇANAKKALEYE SIĞAMIYORUM YANİ SIĞDIRAMIYO BİRİLERİ KENDİNİ Bİ HALT SANIYO ONA HİTABEN OLUVERSİN ARTIK.AYRICA YANLIZ OLDUĞU İÇİN KENDİLERİ KÜÇÜLMEKTEN ODA SIĞAMADI ÇANAKKALEYE DÜŞTÜ SANIRIM DENİZEEEE AYY BOĞULUYO GALİBA YAZIK OLDU YA BALIKLARA YEM OLUCAK BAK ACIYIVERDİM ŞİMDİ TÜHHHH

Adsız dedi ki...

DOSTUM YILLARIN ESKİTEMEDİĞİ ARKADAŞIM SEÇİLLLL FATİH İN İSTANBULA SIĞAMIYORUM ŞARKISI SANA YAZILMIŞ ARKADAŞIM BİRİLERİ VARKİ GERÇEKTEN ÇANAKKALEYE SIĞMAYACAK ANLARSIN SEN ONU. KENDİNE İYİ BAK KENDİNE İYİ DAVRAN SENİNLE DA UĞRAŞILIYOSA BIRAK UĞRAŞSINLAR DEMEKKİ SEN ÇOK BÜYÜK GELİYOSUN ZİRA KÜÇÜKLERLE UĞRAŞILMAZ GÖRÜLMEZ ÇÜNKÜ ONLAR BY ŞEKERİM İYİ BAYRAMLARRRRR